تیرچه پالادیوم تولید کننده تیرچه کرومیت فلزی تیرچه بتنی و تیرچه پیش تنیده استاندارد اجرای سقف کرومیت

فروش عمده تیرچه پیش تنیده با بهترین قیمت

برای بسیاری از افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، ممکن است این سوال پیش آید که تیرچه پیش‌تنیده چیست؟ در این بخش می‌خواهیم تیرچه پیش‌تنیده را توصیف کنیم. به بتنی با مقطع T شکل که توسط کابل‌های مخصوص تحت فشار قرار گرفته باشد و یکی از بهترین جایگزین‌ها برای تیرچه‌های خرپایی، تیرچه فندوله‌ای، تیرچه پاشنه بتنی و تیرچه کرومیت است، تیرچه پیش‌تنیده گفته می‌شود.

تیرچه پیش‌تنیده تولید شده توسط گروه تولیدی تیرچه پالادیوم از بهترین انواع تیرچه‌های پیش‌تنیده می‌باشد که بدون واسطه و به صورت مستقیم در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. این تیرچه قبل از اجرا ساخته می‌شود. ساخت تیرچه قبل از اجرا باعث شده است که سرعت عمل و کیفیت کار در پروژه‌ها افزایش یابد و به همین دلیل استقبال بسیار زیادی از این محصول شده است. مفهوم پیش‌تنیده بدین معناست که قبل از بتن‌ریزی، کابل‌ها و سیم‌ها را داخل تیرچه می‌کشند و بعد از بتن‌ریزی، کابل‌ها آزاد می‌شوند.

فروش عمده تیرچه پیش تنیده

فروش عمده تیرچه پیش تنیده

این محصول مصرف مصالحی از جمله فولاد را کاهش داده و بسیاری از آلودگی‌های محیطی را از بین برده است. قیمت تمام شده تیرچه پیش‌تنیده نسبت به تیرچه‌های مشابه بسیار پایین‌تر بوده و به همین دلیل تهیه آن مقرون به‌صرفه می‌باشد.

نکات مهم در ساخت و کاربرد تیرچه پیش تنیده

حداقل باید ۷۲ ساعت از بتن‌ریزی بگذرد تا بتوان تیرچه‌ها را جابجا کرد. با استفاده از روش‌های خاص می‌توان این پروسه را تسریع و زمان را کاهش داد، اما باید در نظر داشت که بتن مقاومت فشاری مورد نظر را داشته باشد.

نباید سیم فولادی را با مواد شیمیایی یا غیرشیمیایی آغشته کرد. حداکثر چسبندگی بین بتن و فولاد باید به وجود بیاید. تا حدی که زنگ‌زدگی فولاد باعث کاهش سطح تماس فولاد و بتن نشود، می‌توان آن را قبول کرد. کاربرد تیرچه پیش‌تنیده در صنعت جایگاه خاصی پیدا کرده است و به همین دلیل استفاده از بهترین متریال در تولید آن مهم‌ترین قسمت می‌باشد.

مزایای تیرچه پیش تنیده در مقایسه با انواع خرپایی

در صورتی که بتوان به طور کامل تیرچه پیش‌تنیده را جایگزین تیرچه خرپایی کرد و ساخت سقف‌ها را بر پایه این تیرچه‌ها انجام داد، ساختمان‌هایی سبک‌تر، مقاوم‌تر و با کیفیت بالاتر خواهیم داشت. برای این منظور نیاز به بتن مقاوم‌تر است و این مورد در کشور ما چالش‌برانگیز است زیرا تولید بتن با مقاومت بالا در حجم زیاد فعلاً ممکن نشده است. علاوه بر این، هزینه قالب‌بندی‌های اولیه تیرچه پیش‌تنیده بالاست.

با بررسی مزایا و معایب سقف پیش‌تنیده به این نتیجه می‌رسیم که در صورت برطرف شدن این دو مشکل، می‌توان از مشکلاتی که استفاده از تیرچه خرپایی برای معماران ایجاد می‌کرد، رهایی یافت و هزینه کمتری پرداخت نمود.

در این مقاله دریافتیم که تیرچه پیش‌تنیده چیست، و برای خرید آن چه اقداماتی لازم است و در نهایت متوجه شدیم که کاربرد این تیرچه در ساخت کدام سازه‌ها است. در نهایت هر سوالی در رابطه با کاربرد تیرچه پیش‌تنیده و مزایا و معایب سقف پیش‌تنیده و غیره داشتید، می‌توانید با کارشناسان تیرچه پالادیوم تماس بگیرید..

فروش عمده تیرچه پیش تنیده با بهترین قیمت

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که تخصص ما در فروش عمده تیرچه پیش تنیده با بهترین قیمت در بازار است. تیرچه‌های پیش تنیده‌ی ما، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شوند و ارائه می‌گردند، که این به معنای کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن برای شماست. ما به مشتریان خود قول می‌دهیم که تمام سفارشات به موقع و با کیفیت بالا تحویل داده می‌شوند و به تلاش می‌کنیم تا نیازهای ساختمانی و سازه‌های شما را با بهترین محصولات ممکن برآورده کنیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید تیرچه پیش تنیده با بهترین شرایط، با ما تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه ما بهره‌مند شوید.

جهت استعلام قیمت تیرچه کرومیت یا قیمت تیرچه فولادی می توانید تماس بگیرید ( بهترین قیمت را از ما بخواهید)

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :