تیرچه پالادیوم تولید کننده تیرچه کرومیت فلزی تیرچه بتنی و تیرچه پیش تنیده استاندارد اجرای سقف کرومیت

قیمت تیرچه صنعتی خرید مستقیم

به نوعی از تیرچه‌ها که خرپایی آن‌ها به روش نقطه‌ای تشکیل می‌شود، تیرچه صنعتی گفته می‌شود. این تیرچه‌ها دارای ظاهر مثلثی و گاهی چهار وجهی بوده و اجزای آن‌ها به صورت مستقیم و بدون هرگونه انحنا شکل گرفته‌اند. اتصال اجزای تیرچه صنعتی به وسیله لولا انجام می‌شود.

این تیرچه‌ها به عنوان ستون در سازه‌ها برای تامین استحکام استفاده می‌شوند و جنس آن‌ها از فولاد یا بتن است. سقف تولید شده با این روش به گونه‌ای است که بلوک‌ها به عنوان قالب بتنی روی تیرچه‌ها قرار گرفته و یک سازه T شکل را تشکیل می‌دهند. مهم‌ترین بخش یک سقف تیرچه بلوک همان تیرچه‌های استفاده شده در آن است. تولید تیرچه‌ها به دو روش صنعتی و سنتی صورت می‌گیرد که در این مقاله به بررسی تیرچه‌های صنعتی و خواص و مزایای آن‌ها می‌پردازیم و شما را برای خرید تیرچه صنعتی به صورت مطمئن‌تر راهنمایی می‌کنیم. با تماس با کارشناسان مجموعه تیرچه پالادیوم می‌توانید مشخصات فنی تیرچه صنعتی را دریافت کنید.

قیمت تیرچه صنعتی خرید مستقیم

قیمت تیرچه صنعتی خرید مستقیم

قیمت تیرچه صنعتی خرید مستقیم

مقایسه تیرچه صنعتی و تیرچه دستی

در صنعت ساختمان‌سازی امروزه روش‌های بسیار نوینی به کار گرفته شده‌اند که جایگزین روش‌های قدیمی و معایب آن‌ها شده‌اند. یکی از متداول‌ترین و پرطرفدارترین شیوه‌های اجرای سقف‌ها امروزه تولید تیرچه و اجرای سقف‌های تیرچه بلوک است. این نوع سقف ویژگی‌های متفاوتی دارد و یکی از محبوب‌ترین روش‌ها به شمار می‌آید.

سقف تیرچه بلوک با هدف جایگزینی بلوک‌های سبک در سقف و صرفه‌جویی در مصرف بتن اجرا می‌شود. این نوع سقف‌ها به دلیل استفاده کمتر از بتن سبک‌تر بوده و هزینه اجرایی کمتری برای کارفرما دارند. از دیگر مزایای آن، علاوه بر کاهش هزینه اجرایی، مقاومت بسیار بالای تیرچه بلوک‌ها در برابر نیروهای جانبی است. اجرای این نوع سقف‌ها ساده‌تر از انواع دیگر است.

تولید سقف تیرچه بلوک از تیرچه، بلوک و بتن تشکیل شده و بدین صورت است که تیرچه‌های T شکل کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و با ریختن بتن روی آن‌ها، اجرای سقف انجام می‌شود. از این طریق، تیرچه‌ها به یکدیگر متصل شده و سقف تیرچه و بلوک را تشکیل می‌دهند. کارخانه تیرچه صنعتی تهران تحت عنوان تیرچه پالادیوم، بهترین کارخانه تولید قطعات مرتبط با ساختمان است و خروجی بسیار مطمئنی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

مقایسه قیمت تیرچه صنعتی و سنتی

می‌دانیم که اجرای بتن‌ریزی تیرچه‌ها در هر دو نوع تولید تیرچه هزینه‌های یکسانی دارد. هزینه اجرای تیرچه دستی شامل دستمزد کارگر، الکترود و … می‌باشد. اجرای تیرچه صنعتی نیز هزینه‌هایی چون هزینه برق، دستمزد کارگر و … را داراست.

در تولید تیرچه سنتی مقدار زیادی میلگرد پرتی خواهیم داشت، در حالی که در تولید تیرچه صنعتی می‌توان تا آخرین متر میلگرد را استفاده نمود. تیرچه‌های صنعتی اندازه آرماتورها را کاهش داده و هزینه‌ها از این طریق نیز کاهش می‌یابد. سرعت بالای تولید تیرچه‌های صنعتی نیز موجب می‌گردد که بتوان آرماتورهای مصرفی زیادی را با قیمت بسیار پایین خریداری و به صورت عمده تهیه کرد و تمام این عوامل بر کاهش قیمت تیرچه تاثیرگذار است.

برای اطلاع از مشخصات فنی تیرچه صنعتی و خرید عمده تیرچه صنعتی از طریق تیرچه پالادیوم ، کارخانه تیرچه صنعتی تهران، اقدام نمایید.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :