تیرچه پالادیوم تولید کننده تیرچه کرومیت فلزی تیرچه بتنی و تیرچه پیش تنیده استاندارد اجرای سقف کرومیت

قیمت تیرچه پیش تنیده خرید مستقیم

تیرچه یکی از مصالح ساختمانی است که کاربرد آن در کف و سقف ساختمان می‌باشد. این قسمت از ساختمان باید در برابر فشارهای وارده تحمل خوبی داشته باشد. تیرچه‌ها عموماً قادرند وزن زیادی از اجزای ساختمان را متحمل شوند. یکی از انواع تیرچه‌ها، تیرچه پیش‌تنیده است. تیرچه‌ها از لحاظ قیمت تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. قیمت تیرچه پیش‌تنیده و سایر تیرچه‌ها را با توجه به شاخص‌های مخصوصی تعیین می‌نمایند. اما باید بدانید که هزینه یک تیرچه تنها وابسته به قیمت آن نیست. در این قیمت‌گذاری، هزینه اجرای سقف نیز مؤثر است. لازم به ذکر است که بدون شک، بهترین کارخانه تیرچه پیش‌تنیده تهران، کارخانه تیرچه تنیده کرج، تیرچه پالادیوم می‌باشد. استعلام قیمت عمده تیرچه پیش‌تنیده در این مرکز در هر لحظه ممکن است.

هزینه اجرای سقف شامل هزینه‌های تهیه بلوک، اجرای بلوک، آرماتوربندی و بتن‌ریزی می‌باشد. خرید بتن و آرماتور نیز جزء هزینه‌ها محسوب شده و علاوه بر آن پروفیل نیز در این مجموعه قابل ذکر است.

به طور کلی، زمانی که بخواهیم هزینه تیرچه پیش‌تنیده را با هزینه انواع دیگر تیرچه‌ها مقایسه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که قیمت عمده تیرچه پیش‌تنیده کمتر بوده و تهیه آن مقرون‌به‌صرفه‌تر است. تیرچه پیش‌تنیده در مقایسه با تیرچه‌های دیگر در هزینه ۱۵ الی ۳۰ درصد صرفه‌جویی می‌نماید. این میزان در دهانه‌های بزرگتر به ۵۰ درصد نیز می‌رسد.

 

قیمت تیرچه پیش تنیده

قیمت تیرچه پیش تنیده

 

موارد موثر در قیمت تیرچه پیش تنیده

عموماً در قیمت‌گذاری تیرچه، اندازه سفارش نیز دخیل است. شرکت‌های زیادی این تیرچه‌ها را عرضه می‌کنند و بازار رقابتی بسیار داغی برای این محصول وجود دارد. با این حال، توصیه ما به شما این است که خرید تیرچه پیش‌تنیده را از کارخانه تیرچه پیش‌تنیده تهران، تیرچه پالادیوم با سابقه درخشان در این عرصه و فروش بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام دهید.

شکنندگی سازه‌های بتنی زیاد است و با اینکه تصور مردم این است که این محصولات مقاوم می‌باشند، این‌گونه نیست. دلیل مقاومت پایین این سازه‌ها، پایین بودن سطح مقاومت کششی بتن است. برای حل این مشکل در سازه‌ها، در بتن ترک‌هایی ایجاد می‌کنند. نام دیگر این تکنولوژی امروزه تکنولوژی پیش‌تنیدگی می‌باشد. در روش پیش‌تنیدگی، بتن با میلگردهای بتنی ترکیب شده و سطح باربری آن تحت نیروی کششی قرار می‌گیرد. یکی از محصولاتی که با این روش تولید می‌شود، تیرچه پیش‌تنیده است.

زمانی که دو ماده که تحت تنش‌هایی قرار دارند با یکدیگر اتصال پیدا کنند و قادر باشند نیروهای موجود در یکدیگر را خنثی کنند، پدیده پیش‌تنیدگی ایجاد می‌شود. در صورت اعمال این عملیات بر روی بتن، خروجی ما محصول بتن پیش‌تنیده خواهد بود. در این روش کابل‌هایی با مقاومت کششی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این کابل‌ها در زمان اتمام عملیات جمع شده و قادر خواهند بود فشار بالاتری را تولید کنند. مقاومت این بتن افزایش یافته و قادر خواهد بود کشیدگی‌های زیادی را تحمل کرده و بار بیشتری را نگهداری کند. قیمت عمده تیرچه پیش‌تنیده به متریال استفاده شده در آن بستگی دارد.

مقایسه کلی قیمت تیرچه پیش تنیده و دیگر تیرچه ها

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، با خرید این محصول می‌توانید تا ۵۰ درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این، جالب است بدانید که با خرید تیرچه پیش‌تنیده مصرف بتن کارگاهی تا حد زیادی کاهش می‌یابد و این میزان صرفه‌جویی تا ۲۵ درصد است. شما می‌توانید داربست‌های خود را در محیط کارگاه و با استفاده از این تیرچه‌ها نصب کرده و در این میان نیز تا حدود ۵۰ درصد صرفه‌جویی کنید که این نرخ بسیار بالایی است.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :